اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

ماجرای " عوق " فرزند!!!!

میگویند مردی که از کارهای ناشایست فرزندش به ستوه آمده بود رو به فرزند کرد و گفت : " به خدا تو را عاق خواهم کرد . " پسر در کمال آرامش و با قیافه ای حق به جانب گفت : " اگر تو عاق می کنی من هم تو را عوق می کنم !!!! "

پدر که از یک سو از گستاخی پسر ناراحت بود و از سوی دیگر نکته ای جدید را فهمیده بود گفت : بی ادب این چه طرز حرف زدن است ؟ عوقت می کنم دیگه چه صیغه ای است ؟

پسر در جواب گفت : " مثلا می نشینم و  خانه های مردم کثیف می کنم تا هر که رد شد لعن و نفرینی برای تو بفرستد . یا آن قدر مردم را اذیت می کنم تا هر وقت مرا دیدند در دل ناسزاها روانه ات کنند و ... !!!!

پدر که دید حرف پسر پر بیراه هم نیست تصمیم گرفت که شاید از راه دیگری وارد شدن بیشتر بر فرزندش اثر بگذارد .

 ----------------------------------------

پ.ن(1) :سال جدیدتان مبارک!!! دعا بفرمایید که مطالب وبلاگ ما هم مضاعف باشد در راستای همت و تلاش مضاعفمان.

پ.ن(2) : این نوشته به مسایلی که در چند روز اخیر در یکی از شهرهای ایران اتفاق افتاده است  مربوط نمی باشد!!!!! از باب این که دست به تکذیب آدمیان این روزها ملس است !!!

پ.ن(3) : این ماجرای به روز نشدن کازرون نما هم که در این جا دلیلش توضیح داده شده است هم ماجرایی شده است برای خودش .

پ.ن(4) : در حال جمع آوری آخرین مطالب شماره سوم راوی هستیم . اگر مطلبی دارید فکر کنم که هنوز یکی دو روزی مانده است تا تکمیل صفحات نشریه !! به آدرس نشریه ایمیل فرمایید . 



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

ماجرای " عوق " فرزند!!!!

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

میگویند مردی که از کارهای ناشایست فرزندش به ستوه آمده بود رو به فرزند کرد و گفت : " به خدا تو را عاق خواهم کرد . " پسر در کمال آرامش و با قیافه ای حق به جانب گفت : " اگر تو عاق می کنی من هم تو را عوق می کنم !!!! "

پدر که از یک سو از گستاخی پسر ناراحت بود و از سوی دیگر نکته ای جدید را فهمیده بود گفت : بی ادب این چه طرز حرف زدن است ؟ عوقت می کنم دیگه چه صیغه ای است ؟

پسر در جواب گفت : " مثلا می نشینم و  خانه های مردم کثیف می کنم تا هر که رد شد لعن و نفرینی برای تو بفرستد . یا آن قدر مردم را اذیت می کنم تا هر وقت مرا دیدند در دل ناسزاها روانه ات کنند و ... !!!!

پدر که دید حرف پسر پر بیراه هم نیست تصمیم گرفت که شاید از راه دیگری وارد شدن بیشتر بر فرزندش اثر بگذارد .

 ----------------------------------------

پ.ن(1) :سال جدیدتان مبارک!!! دعا بفرمایید که مطالب وبلاگ ما هم مضاعف باشد در راستای همت و تلاش مضاعفمان.

پ.ن(2) : این نوشته به مسایلی که در چند روز اخیر در یکی از شهرهای ایران اتفاق افتاده است  مربوط نمی باشد!!!!! از باب این که دست به تکذیب آدمیان این روزها ملس است !!!

پ.ن(3) : این ماجرای به روز نشدن کازرون نما هم که در این جا دلیلش توضیح داده شده است هم ماجرایی شده است برای خودش .

پ.ن(4) : در حال جمع آوری آخرین مطالب شماره سوم راوی هستیم . اگر مطلبی دارید فکر کنم که هنوز یکی دو روزی مانده است تا تکمیل صفحات نشریه !! به آدرس نشریه ایمیل فرمایید . 

۸۹/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۴)

سلام مهدی جان!
کم پیدایی؟ (آرد بیز ا قیلون میگه تو دوت سولاغ داری)
"تمدنی که رسما انکار می شود"
با یک مقاله مفصل تاریخی - انتقادی به روزم
شاد باشی
۲۳ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۵۸ علیرضا دهقان
با سلام
نوشنه های جناب عالی مرا بیاد اهیت نیکی به پدر و مادر در دین مبن اسلام انداخت .بدرود
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری..
یک خواهشی دارم ..من به وبلاگت سر زدم ..
تو هم به وبلاگ من سر بزن و بالای ,وبلاگ من وسط صفحه یک جعبه باکس تبلیغاتی می بینی روی ان کلیک کن ..
اخه با هر بار کلیک سایتش 50 تومان به من می ده ..
تو را خدا این کار رو بکن ..فقط روش کلیک کن ..خوبه
اگه خواستی خودتم ثبت نام کن تو سیستم ثبت نام کلیکی ..
هر کلیک 50 تومان امتحان کن ..ثبت نام کن ..به خدا دروغ نیست ..
اگه خواستی هرروز این کارو بکن ..
قربان تو ... این کارو برای من بکن ..
سلام مهدی جون

با افتخار در زنگ تفکر لینک شدین

موفق باشین

سرفراز باشی میهن من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">