اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

تلاش و جدیت

تلاش و جدیت

من جد وجد : هر کس تلاش کند و جدیت بخرج دهد به موفقیت می رسد



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

تلاش و جدیت

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

تلاش و جدیت

من جد وجد : هر کس تلاش کند و جدیت بخرج دهد به موفقیت می رسد

۹۴/۰۴/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۳)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۱ مهندس بهشت
حتما زنجانی هستین که اسم وبلاکتون رو گذاشتین اشراق
پاسخ:
نه!
جسارتا وجه اشتراک زنجانی ها و اشراق چیه؟
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ کهکشان پرستاره
سلام
یه دفترچه ی فرهنگی کوچولو راه انداختم به تازگی... چون دیدم فرهنگ دوست معرفی کردید خودتون رو، گفتم به شمام معرفی ش کنم!
قابل دونستین، تشریف بیارید و به فعالین فرهنگی هم معرفی ش کنید.

http://cultural-activity.blog.ir/

منتظر نظرات ارزشمند شما هستم

یا علی
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۱ محمدهادی علی بابائی
ما کما کان به خط شما غبطه می‌خوریم :)
پاسخ:
شما لطف دارید؛ ما هم به میزان بزرگواری شما همین احساس رو داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">