اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

شهر سلمان هک شد

 

شهرسلمان هک شد.

علت و کیفیت این اقدام مشخص نیست. 

 



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

شهر سلمان هک شد

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

 

شهرسلمان هک شد.

علت و کیفیت این اقدام مشخص نیست. 

 

۸۵/۱۰/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۱۶)

بسم الله الرحمن الرحیم
باعرض سلام وتبریک به مناسبت عید ولایت به اطلاع می رسانم که وبلاگ آفاق از این روز میمون ومبارک به بعد با مطالب وموضوعات مختلف ومتنوع و با ظاهری جذاب به روز می شود.
منتظر حضور سبز شما هستم.
یاعلی مدد
التماس دعا
www.afagh.co.sr
www.afagh.blogfa.com
سلام

دست در دست ستاره دارم شادم هنوز تشنه به لبخند فرهادم هنوز
قل و زنجیر به دست وپای دارم لیک طالب زندان عشقم و آزادم هنوز

عید غدیر عید عاشقان مبارک
با سلام
عید الله اکبر عید سعید غدیر بر شما و همه عاشقان ولایت علوی مبارک باد
ضمنا بابت هک شدن شهرسلمان اگه ناراحت شدین ناشو وردارین راحت میشین
بصیرت/وبلاگ خبری تحلیلی استان کرمانشاه
در قدم اول شهر سلمان بسیار مستحکم قوی به پیش رفت اما حسودان وباطل اندیشان این قدم اول را نتوانستند ببینند پس باز هم شروع خواهد شد ...................تا کر شود هرانکه نتواند دید
۱۵ دی ۸۵ ، ۱۴:۰۱ جواد بهنامی
این نیز بگذرد مهم نیست ریشه های ما مستحکمند
راه اندیشه و حقیقت بسته نخواهد شد
حقتونه تا اینقدر از نا امنی دم نزنید و از بعضی ها غیر مستقیم و مستقیم انتقاد نکنید
از شنیدن این موضوع ناراحت شدم.ولی چرا.بنظر من وقتی یک وبلاگ آمار بازدید کنندگانش بالا میره یه عده مغرض از سر حسد باهاش این کارو میکنن.امیدوارم موفق باشید.
۱۳ دی ۸۵ ، ۰۷:۳۴ شیخ الحکمایی
مهدی عزیز و دوستان شهر سلمان
تلاش شما کوشش ارزشمندی است که به خوبی هم از عهده آن برآمده بودید. امیدوارم این مشکل به زودی حل شود و مصمم تر از پیش و با جدیت و پشتکار بیشتر این راه طی شود.
۱۲ دی ۸۵ ، ۲۳:۳۱ محض خنده
سلام
از شنیدن این خبر هم ناراحت شدم وهم یه کم خوشحال.آخه یه مقدار تحول (خواسته یا نا خواسته) باعث جذابیت میشه.
××× جدی ×××
وبلاگ شهر سلمان در این تاریخ هک شد واز بین رفت.زهی خیال باطل که خود شهر سلمان مدتهای مدید است که تباه شده.هر کس خلاف این را نظر داشته باشد یا زیاد خوش بین است و یا به هر علتی چشمانش را بسته و آنچه نمی خواهد ببیند را توجیه می کند.
یا علی التماس دعا
منتظرت هستم بهم سر بزن وانتظار تحول غدیر باش .....
بسیار جای تاسف دارد
۱۲ دی ۸۵ ، ۲۰:۱۸ رامین خواجه زاده
به خاطر این اتفاق متاسفم.
امیدوارم هک شدن وبلاگ خبری سلمان آخرین مورد باشد.
۱۲ دی ۸۵ ، ۲۰:۰۱ محسن عباسپور
سلام
"روندگان طریقت ره بلا بروند
رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز..."
ـ از اینکه اطلاع دادید ممنون.
ـ بیشتر از گذشته انتظار به روز شدن شهرسلمان رو می کشم.
شاد باشید و پاینده...
۱۲ دی ۸۵ ، ۱۹:۵۴ مهدی تقی نژاد
سلام طبق معمول روزی چند بار به سراغ این وبلاگ می روم برای دستیابی به اطلاعات جدید اما من هم متاسفانه با مشکل پیش آمده مواجه شدم. ان شاالله به زودی مشکل حل شود و شاهد شکوفایی مجدد آن باشیم.
۱۲ دی ۸۵ ، ۱۸:۵۸ حسین فروزنده
مهدی جان امیدوارم حدست درست نباشد و این دو جریان ربطی به هم نداشته باشد اما اگر درست باشد واقعا برای این دوستمان متاسفم چون قبلا ثبوت قدم بچه ها را در زمینه ی وبلاگ دیده است و بهتر است از این شوخی ها نکند.
سلام مهدی عزیز!
منهم امروز صبح شوکه شدم. به همین خاطر بلافاصله با آقا هادی تماس گرفتم. قطعا این قضیه ما را مصمم تر خواهدکرد. من به شخصه هر کاری که از دستم برآید فروگذار نیستم.
در مورد 5 اعتراف هم در همان پست توضیح داده بودم. حال که شما به این بازی دعوت شده اید، باید پنج اعتراف کنید و 5 وبلاگ را معرفی کنید. آن 5 وبلاگ هم هرکدام همینطور تا آخر...
شادباشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">