اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۸۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

------------------------------- نوروز وبلاگ نویسان -------------------------------

خبر جالبیه ! کار شهر سلمانه!!! بالاخره بعضی از دوستان وبلاگ نویس و شاید اکثر اونا تا حالا همدیگه رو از نزدیک ندیده اند . هم استفاده فکری - فرهنگی است از حضور صمیمی دکتر فیاض و هم دید و بازدید عید . حتما سر بزنید . من که برای دیدن همه تان لحظه شماری می کنم .  



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

خبر جالبیه ! کار شهر سلمانه!!! بالاخره بعضی از دوستان وبلاگ نویس و شاید اکثر اونا تا حالا همدیگه رو از نزدیک ندیده اند . هم استفاده فکری - فرهنگی است از حضور صمیمی دکتر فیاض و هم دید و بازدید عید . حتما سر بزنید . من که برای دیدن همه تان لحظه شماری می کنم .  

۸۶/۰۱/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۳)

سلام
اول از بین رفتن کدورت بین خودت و مستر صحرابان را تبریک میگم
دوم راه اندازی روز نوشت رو بهت تبریک میگم(همین طور الاف شدنتو خودت که رابطشونو فهمیدی)
سوم سال نو را یک بار دیگه بهت تبریک میگم
چهارم یه بار دیگه سه تا تبریک بالا رو تبریک میگم
واما پنجم بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا را صمیمانه به شما تبریک عرض میکنم
یا حق
سلام
با آرزوی سال خوب و توفیق روز افزون برای شما .
بسم الله الرحمن الرحیم
آقا مهدی سلام
سال نو رو به شما تبریک عرض می کنم.
بابت اشراق هم همین طور.
گرچه متاسفانه در نگاه اول نفهمیدم که اشراق و اندیشه چه تفاوتی دارند.وبه عبارت اخری می خواهید در اندیشه وب چه بنویسید و در اشراق چه؟
به هر حال آرزوی توفیق و سالی خوش و پربرکت را برای شما و خوانواده ی محترمتان دارم.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">