اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دور بعد انتخابات من هم کاندیدا می شوم !

گاهی وقت ها آدم چقدر سخت به مسایل نگاه می کند و آنها را برای خودش دست نیافتنی می بینید در حالی که خیلی ها این طور نیستند . مثلا همین کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری و صد البته رای آوردن در آن . حتما شما هم معترفید که مهم ترین دغدغه برای شرکت بعد از تایید صلاحیت رای آوری است و واقعا اصلی ترینش همین دومی است . این چند روز خیلی راحت متوجه شدم که چه قدر راحت می شود رای آورد . مثلا خودم را مثال می زنم ، بچه استان فارسم پس یکی دو میلیون این جا رای دارم  . طلبه هم هستم و در قم زندگی می کنم پس می شوید با احترام به دیگر کاندیداها 500 تا 600 هزار تا رای هم فقط تو استان قم دارم جالا در وطن طلاب گران قدر چه قدر رای دارم بماند. مسافرت های فراوانی هم به مشهد داشته ام و انصافا هر وقت به زیارت می روم حرم خیلی شلوغ است و شلوغ تر از خیلی جاهای دیگری که دیگران می روند . دوستان دانشجوی فعال و پر شوری در اقصی نقاط ایران هم دارم که با این حساب می شود روی حمایت جنبش دانشجویی هم حساب کرد . یا اصحاب رسانه و سایت های کشوری هم که ارتباط دارم پس این هم بحث پشتیبانی رسانه ای . تازه اگر داماد یک استان دیگر هم بودم که می شد همان شب اول انتخابات و تازه رای گیری تمام شده بروم و مصاحبه کنم که فردا بیایید میدان شهدا برای جشن پیروزی . کی به کیه ؟

یا کلیه ی شعارهای این چند ساله ی اخیر هم آنایی تمام دارم و دست یه شعارم هم خوب است . پیش خودمان بماند اعتماد به نفسم هم خوب است و می توانم مثل مرد بازی باخته را برده جلوه کنم و پر شور صحبت کنم و تکه کلامی هم در صحبت کردن ندارم . شما بگویید حداقل من نباید در انتخابات به دور دوم بروم ؟ تازه می شود اگر به دور دوم هم نرفتیم و با فاصله ی زیاد رای نیاوردیم هم گردنم را بلند کنم و بگویم چون من رای نیاورده ام انتخابات را باطل کنید . بعدش هم که دلیل خواستند یک نشت کلیات تحویل می دهم و می گویم ناظرهایم را در شمارش راه ندادند یا رای من را به اسم یکی دیگه خوندند یا تعرفه ی بدون کد ملی و اسم و نشون ریختند تو صندوق یا خیلی جاها تعرفه کم آوردند و بهشون نرسوندند و اونایی که نتوستند رای بدهند همه طرفدارای من بودند و اگه هم از من شماره صندوق و حوزه رای گیری را خواستد باز همون حرف ها را تکرار کنم .

جدا فکرش را بکنید؛ چرا من ؟ شما هم می توانید با این استدلال ها رای بیاورید . فقط کافی است لحظه ای درنگ کنید.

پ.ن (۱) : در همین رابطه این را بخوانید : این و این



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

دور بعد انتخابات من هم کاندیدا می شوم !

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۵۱ ق.ظ

گاهی وقت ها آدم چقدر سخت به مسایل نگاه می کند و آنها را برای خودش دست نیافتنی می بینید در حالی که خیلی ها این طور نیستند . مثلا همین کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری و صد البته رای آوردن در آن . حتما شما هم معترفید که مهم ترین دغدغه برای شرکت بعد از تایید صلاحیت رای آوری است و واقعا اصلی ترینش همین دومی است . این چند روز خیلی راحت متوجه شدم که چه قدر راحت می شود رای آورد . مثلا خودم را مثال می زنم ، بچه استان فارسم پس یکی دو میلیون این جا رای دارم  . طلبه هم هستم و در قم زندگی می کنم پس می شوید با احترام به دیگر کاندیداها 500 تا 600 هزار تا رای هم فقط تو استان قم دارم جالا در وطن طلاب گران قدر چه قدر رای دارم بماند. مسافرت های فراوانی هم به مشهد داشته ام و انصافا هر وقت به زیارت می روم حرم خیلی شلوغ است و شلوغ تر از خیلی جاهای دیگری که دیگران می روند . دوستان دانشجوی فعال و پر شوری در اقصی نقاط ایران هم دارم که با این حساب می شود روی حمایت جنبش دانشجویی هم حساب کرد . یا اصحاب رسانه و سایت های کشوری هم که ارتباط دارم پس این هم بحث پشتیبانی رسانه ای . تازه اگر داماد یک استان دیگر هم بودم که می شد همان شب اول انتخابات و تازه رای گیری تمام شده بروم و مصاحبه کنم که فردا بیایید میدان شهدا برای جشن پیروزی . کی به کیه ؟

یا کلیه ی شعارهای این چند ساله ی اخیر هم آنایی تمام دارم و دست یه شعارم هم خوب است . پیش خودمان بماند اعتماد به نفسم هم خوب است و می توانم مثل مرد بازی باخته را برده جلوه کنم و پر شور صحبت کنم و تکه کلامی هم در صحبت کردن ندارم . شما بگویید حداقل من نباید در انتخابات به دور دوم بروم ؟ تازه می شود اگر به دور دوم هم نرفتیم و با فاصله ی زیاد رای نیاوردیم هم گردنم را بلند کنم و بگویم چون من رای نیاورده ام انتخابات را باطل کنید . بعدش هم که دلیل خواستند یک نشت کلیات تحویل می دهم و می گویم ناظرهایم را در شمارش راه ندادند یا رای من را به اسم یکی دیگه خوندند یا تعرفه ی بدون کد ملی و اسم و نشون ریختند تو صندوق یا خیلی جاها تعرفه کم آوردند و بهشون نرسوندند و اونایی که نتوستند رای بدهند همه طرفدارای من بودند و اگه هم از من شماره صندوق و حوزه رای گیری را خواستد باز همون حرف ها را تکرار کنم .

جدا فکرش را بکنید؛ چرا من ؟ شما هم می توانید با این استدلال ها رای بیاورید . فقط کافی است لحظه ای درنگ کنید.

پ.ن (۱) : در همین رابطه این را بخوانید : این و این

۸۸/۰۳/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">