اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

حسرت...

جمعه ای که گذشت برای انجام چند کار و البته شرکت در دو مراسم به شهرمان کازرون رفتم.

مراسم ها یکی محفل معنوی یا مهدی است که هر جمعه به یاد یک شهید در گلزار شهدای بهشت زهرای کازرون به همت هیات فاطمیون از سال 1390 شروع شده و الآن در بالندگی به سر می برد و دیگیری مراسم سوم وهفتم مادر شهیدان خسروی...

خانم "حاجیه بی بی طالبی"همسر جانباز دفاع مقدس می باشد که علاوه بر تقدیم دو شهید، دارای دو فرزند جانباز نیز می باشد و داماد ایشان نیز (شهید ابراهیم باقری) به فیض شهادت نائل آمده است. عزیزی می گفت که خودشان تعریف کرده اند که در زمان برقراری برخی از عملیات ها چون کسی نبود و همه مردان خانواده در میدان رزم بوده اند ایشان پوتینی را پشت درب حیاط خانه شان می گذاشته اند تا کسی فکر نکند خانه شان از وجود سرپرست خالی است.

دیروز داشتم حسرت می خوردم از این کوتاهی دیگران و ما که در ضبط و ثبت رشادت های این شیر زن صبور، قصور کرده ایم. دعا کنید تکرار نشود.

 

پ.ن:

- دارم به این فکر می کنم که کم شدن سایه پدران و مادران شهدا از سر این ملک و ملت چه توفیقاتی را که از مردم مان سلب نمی کند.

- شنیدم تعداد قابل توجهی از هم شهریان ما در سوریه به سر می برند و در حال دفاع از حرم حضرت زینب هستند. برای سلامتی و پیروزی این رزمندگان و دیگر مدافعان حرم دعا کنیم..



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

حسرت...

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

جمعه ای که گذشت برای انجام چند کار و البته شرکت در دو مراسم به شهرمان کازرون رفتم.

مراسم ها یکی محفل معنوی یا مهدی است که هر جمعه به یاد یک شهید در گلزار شهدای بهشت زهرای کازرون به همت هیات فاطمیون از سال 1390 شروع شده و الآن در بالندگی به سر می برد و دیگیری مراسم سوم وهفتم مادر شهیدان خسروی...

خانم "حاجیه بی بی طالبی"همسر جانباز دفاع مقدس می باشد که علاوه بر تقدیم دو شهید، دارای دو فرزند جانباز نیز می باشد و داماد ایشان نیز (شهید ابراهیم باقری) به فیض شهادت نائل آمده است. عزیزی می گفت که خودشان تعریف کرده اند که در زمان برقراری برخی از عملیات ها چون کسی نبود و همه مردان خانواده در میدان رزم بوده اند ایشان پوتینی را پشت درب حیاط خانه شان می گذاشته اند تا کسی فکر نکند خانه شان از وجود سرپرست خالی است.

دیروز داشتم حسرت می خوردم از این کوتاهی دیگران و ما که در ضبط و ثبت رشادت های این شیر زن صبور، قصور کرده ایم. دعا کنید تکرار نشود.

 

پ.ن:

- دارم به این فکر می کنم که کم شدن سایه پدران و مادران شهدا از سر این ملک و ملت چه توفیقاتی را که از مردم مان سلب نمی کند.

- شنیدم تعداد قابل توجهی از هم شهریان ما در سوریه به سر می برند و در حال دفاع از حرم حضرت زینب هستند. برای سلامتی و پیروزی این رزمندگان و دیگر مدافعان حرم دعا کنیم..

۹۴/۱۰/۲۷ موافقین ۵ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۱۰)

سلام

کاروان شهیدان دوباره به پا گشته...
سوی دیار عاشقان،سوی خدا ...
مدافعین حرم امام هشتم حال مدافع حرمت بانو گشته اند...
دامنهای معراجی...
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۰ انــــــ ـار
یکی یکی دارن پر می کشن این نعمت های بزرگ...

نسل من سوخته..

نسلی که به جرات از این زن ها -اعتقاد های راسخ- آنقدر ندیده که فکر می کند بودن چنین چیز هایی توی شهری مثل کازرون محال است..

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۰ ...ما شیعه ها ...
خدا حافظشان باشه ان شا‌ءالله... 
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۰ فاطمه دریایی
هی...
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۸ آی جان قز
هی بهم گفتم با بابات بای بای کن
گفتم من نمیتونم با بابام بای بای کنم مگه بابای من برنمیگرده؟

قسمتی از حرفایی که دختر شهید محرم ترک تو مستند ملازمان حرم گفته
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۳ واقعیت سوسک زده
تمام می شود دوران فراقشان ...
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۸ آبجی خانوم
در یک روزگار زندگی می کنیم ولی چقدر روزگارمان با هم فرق می کند ...
قرین رحمت حق باشند این مادر عزیز و پیروز میدان نبرد باشند آن مجاهدان ان شاالله
ان شالله خدا یار و همراهشان باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">