اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

--------------------- مقاله دوست خوبم در روزنامه شرق ---------------------

دیروز با خبر شدم که مقاله دوست عزیزم جناب آقای جواد بهنامی در نقد مقاله ای با عنوان« فروغی دیگر » را روزنامه شرق به چاپ رسانده است . با این که از مقالات دیگران در پست مطالبم استفاده نمی کنم لکن چون هم این مطلب زیبا بود و هم به خاطر شیطنت زیبای ایشان در اضافه نمودن پسوند « کازرونی » به نام خانوادگی شان پست جدیدم را به این امر اختصاص دادم . پس برای خواندن این مطلب اینجا را کلیک کنید.



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

دیروز با خبر شدم که مقاله دوست عزیزم جناب آقای جواد بهنامی در نقد مقاله ای با عنوان« فروغی دیگر » را روزنامه شرق به چاپ رسانده است . با این که از مقالات دیگران در پست مطالبم استفاده نمی کنم لکن چون هم این مطلب زیبا بود و هم به خاطر شیطنت زیبای ایشان در اضافه نمودن پسوند « کازرونی » به نام خانوادگی شان پست جدیدم را به این امر اختصاص دادم . پس برای خواندن این مطلب اینجا را کلیک کنید.

۸۵/۰۵/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۳)

حسین داداش
تو هم خداوکیلی دلت خوشه ها
آقا کجا و ما کجا ؛ تا حالا هم سعادت دیدارش فراهم نشده
نترس من چند روزیه اومدم تهران یه سری هم رفتم قم وقتی اومدم کازرون کارت رو انجام می دم!
البته بدون احتساب خوش قولی های ما!!!!!
۳۱ مرداد ۸۵ ، ۰۰:۲۴ شیخ الحکمایی
مهدی عزیز
خوشحالم که یکی دیگر از همشهریان جوان به اینقدر عالمانه می داند و اینقدر خوب می نویسد. لطفا اگر ممکن است ایمیل یا امکان تماس با ایشان را برایم بنویسید. از شما هم به خاطر معرفی ایشان ممنونم.
مهدی سلام
طرف رفته همین دیدار انجمن اسلامی با آقا
کی میاد یه خبری به من بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">