اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست
جمعه, ۳ فروردين ۱۳۸۶، ۰۷:۲۱ ب.ظ

فرار از سیب زمینی بودن

 

شده تا الان کاری رو شروع کنید و در ادامه احساس کنید که اونی که میخواستید نشد و بیشتر چیزی شده که دیگرون می پسندند ؟ حال منم الان یه چیزی تو همین مایه هاست . روزی که وبلاگ « اندیشه وب » رو راه انداختم خیلی آرمان ها داشتم که قصد محقق کردن اونو توی وبلاگم داشتم ولی خوب وضعیت به نحوی شد که مجبور شدم که در مقابل خیلی از رخدادها به اصطلاح عامیانه سیب زمینی بشم و از کنارش بی تفاوت رد بشم . تا حالا بهت دست داده در خیلی از مواقع برخی از حقایق رو جلوت قربونی کنند و تو هر چی بخوای فریاد بزنی نتونی ؟ من تو این مدت کمی تا اندکی این طوری بودم و دلیل مهمش هم نظرات خوانندگان و کمی هم این اصطلاح شوم مصلحت طلبی که اون عزیز جان از ما جوونا خواسته ازش دور باشیم و با آرمان خواهی از مسوولان بخواهیم ، بود . خوب ، از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است و دست بر قضا من هم درصدد شکار ماهی هستم  اون هم از نوع بزرگش . قصد دارم اگه خدا توفیق بده و شما همراهی کنید و مشکلی پیش نیاد هر روز یه مطلب داشته باشم و این امر بدیهیه که روندش با این یکی فرق می کنه . هم نوع نگارش مطالب و هم موضوعاتش و البته گستره مطالب که کمی بیشتر می شه  یعنی در برخی موارد در حد جریانات و رویدادهای کشور  . میدونم کار سختیه ولی می خوام که انجامش بدم و شما هم دعا کنید که بتونم.

راستی ، من یه پیش دستی کردم و همه دوستان شناسنامه دار رو لینک کردم . اگه اون عزیزا هم لطف کن ممنون می شم آخه « هل جزاء الاحسان الا الاحسان ؟ » تا بعد خداحافظ.

 



نوشته شده توسط مهدی صنعتی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اشراق

یادداشت های یک فرهنگ دوست

هنر
  • یا مرتضی علی (ع)
کتاب
  • “بوی خوش عطر” رونمایی شد
طبقه بندی موضوعی

فرار از سیب زمینی بودن

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۸۶، ۰۷:۲۱ ب.ظ

 

شده تا الان کاری رو شروع کنید و در ادامه احساس کنید که اونی که میخواستید نشد و بیشتر چیزی شده که دیگرون می پسندند ؟ حال منم الان یه چیزی تو همین مایه هاست . روزی که وبلاگ « اندیشه وب » رو راه انداختم خیلی آرمان ها داشتم که قصد محقق کردن اونو توی وبلاگم داشتم ولی خوب وضعیت به نحوی شد که مجبور شدم که در مقابل خیلی از رخدادها به اصطلاح عامیانه سیب زمینی بشم و از کنارش بی تفاوت رد بشم . تا حالا بهت دست داده در خیلی از مواقع برخی از حقایق رو جلوت قربونی کنند و تو هر چی بخوای فریاد بزنی نتونی ؟ من تو این مدت کمی تا اندکی این طوری بودم و دلیل مهمش هم نظرات خوانندگان و کمی هم این اصطلاح شوم مصلحت طلبی که اون عزیز جان از ما جوونا خواسته ازش دور باشیم و با آرمان خواهی از مسوولان بخواهیم ، بود . خوب ، از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است و دست بر قضا من هم درصدد شکار ماهی هستم  اون هم از نوع بزرگش . قصد دارم اگه خدا توفیق بده و شما همراهی کنید و مشکلی پیش نیاد هر روز یه مطلب داشته باشم و این امر بدیهیه که روندش با این یکی فرق می کنه . هم نوع نگارش مطالب و هم موضوعاتش و البته گستره مطالب که کمی بیشتر می شه  یعنی در برخی موارد در حد جریانات و رویدادهای کشور  . میدونم کار سختیه ولی می خوام که انجامش بدم و شما هم دعا کنید که بتونم.

راستی ، من یه پیش دستی کردم و همه دوستان شناسنامه دار رو لینک کردم . اگه اون عزیزا هم لطف کن ممنون می شم آخه « هل جزاء الاحسان الا الاحسان ؟ » تا بعد خداحافظ.

 

۸۶/۰۱/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی صنعتی

نظرات  (۱)

سلام خوبید؟ وبلاگ قشنگی دارید ممنون اگه وقت داشتید به وبلاگ من هم سری بزنید

شکستم ام بی صدا شکستم برای همیشه .
......

با تو ام ، ای که آبروم رو بردی
کشتی منو اما خودت نمردی
مثل یه کابوس اومدی و رفتی
آتیش به زندگیم زدی و رفتی
رفتی و من موندم و خاکسترم
بلای تو کاش نمی اومد سرم
مثل یه کابوس اومدی و رفتی
آتیش به زندگیم زدی و رفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">